Zpět na recenze

Jihomoravské nám. 1a
Brno-Slatina 62700 CZ
605276741
info@kavarnatopolino.cz

Dětská kavárna s hernou TOPOLINO

O NÁS – DĚTSKÁ HERNA

Milé maminky, vítáme vás v naší dětské herně s kavárnou a batolícím koutkem Topolino. Přijměte naše pozvání strávit chvíle pohody a užít si spoustu zábavy s vašimi dětmi. Vždyť zvonivý smích dětí a radost v jejich očích jsou těmi nejkrásnějšími momenty.

Prostředí naší kavárny a herny s batolícím koutkem je uzpůsobeno tak, aby si každé dítě přišlo na své. Najdete tu trampolínu, kuličkový ráj, skluzavku, domeček, velkou kuchyňku a plně vybavený obchůdek, kuželky, stolní fotbálek, sportovní hřiště, klidový koutek s knížkami a dominem, obrázková a písmenková leporela, puzzle, koutek pro děvčátka s kočárky, panenkami a kosmetickým stolečkem či pro kluky s auty a vláčky, parkovací garáž s výtahem, vláčkodráhu, cihličky na stavění, houpadla, hopsadla, balóny a mnoho dalších hraček pro skvělou zábavu.

Pro nejmenší děti je připravena zvlášť herní místnost, kde si mohou v klidu a bezpečí hrát na vyvýšené izolované podlaze. Jistě si vyberou z širokých možností mechanických zvukových a světelných hraček, štěrchátek, pohyblivých hraček, hrazdičky, lehátka, skládaček, vkládaček a jiných lákavých zajímavostí. Využít můžete také oddělený přebalovací a kojící koutek, kde vás nebudou rušit cizí pohledy. Prohlédněte si naši fotogalerii a přesvědčte se sami.

Zábava je důležitá, ale podstatné je také zdraví, jak jistě souhlasíte. A právě zdraví a zdravá strava je základním principem našeho přístupu ke kavárně a vám, našim zákazníkům. Souhra nemilého životního osudu blízkého člověka nám vnukla tuto myšlenku a ukázala nám, jak důležité je vědět, co jíme, pijeme a v čem žijeme. Věříme, že i vy chcete pro sebe a své děti to nejlepší, a proto oceníte naši snahu dopřát vám všechen sortiment v té nejvyšší kvalitě. Ochutnejte zdravé moučníky a dezerty slazené stévií, bezlepkové moučníky, RAW živou stravu, čerstvě praženou kávu Asimcafé, která se pyšní vysokou kvalitou a skvělou chutí, výběrové čaje Oxalis podávané v designových hrncích KATI, výborné české BIO mošty a nápoje z Černé hory, kvalitní zmrzlinové poháry Menorquina z Katalánska a další zdravé dobroty pro vás a vaše ratolesti. I ke kávě či čaji nabízíme kromě klasického cukru také přírodní sladidlo stévii.

Kromě příjemného posezení u dobré kávy a hraní nabízí naše dětská herna s kavárnou a batolícím koutkem Topolino Brno i zajímavé programy. Dvakrát týdně probíhá cvičení s dětmi, dvakrát týdně tvořivá dílna, děti se mohou zapojit do jazykových kurzů nebo se pobavit s naším klaunem Topolínem, který k nám zavítá také dvakrát za týden. Toto vše, kromě výuky jazyků, je zdarma v rámci vstupu do herního koutku. Pořádáme také oslavy, divadélka, dětské DISCO s animátorem, výstavy RC modelů, dětská vystoupení a další zajímavé akce, o kterých se průběžně dozvíte na našich webových stránkách nebo přímo v kavárně.

Pro držitele rodinných pasů je připravena sleva 20% na vstupném do hracího koutku. Stanete-li se členem našeho klubu Topolino, získáte navíc různé výhody jako slevy, permanentky či narozeninové dárky. Podívejte se, co stačí k získání členství.

Těšíme se na vaši návštěvu a pevně doufáme, že se vám u nás bude líbit.

„Dětská kavárna s hernou TOPOLINO“ nemá zatím žádné recenze.