Časté otázky

1. Jak se zaregistruji na www.slever.cz  ?

Registrace zákazníka proběhne automaticky po vašem prvním nákupu. Po dokončení nákupu vám zašleme na váš email heslo pro přístup do vašeho účtu, kde můžete sledovat všechny vaše objednávky a stáhnout kupóny.

2. Jak se přihlásím do svého účtu na www.slever.cz ?

V pravé horní části obrazovky je ikona Přihlášení. Když na ni kliknete budete vyzvání pro zadání vašeho emailu (na který jste provedl/a objednávku) a hesla, které vám bylo doručeno na vaši email adresu po dokončení prvního nákupu.

3. Co dělat, když si nepamatuji své heslo ?

Stačí kliknout na ikonu přihlásit v pravé horní části obrazovky na www.slever.cz a zde kliknout na položku Zapomenuté heslo. Po vyzvání zadáte váš email, na který byla vytvořena objednávka. Po potvrzení vám přijde na uvedený email informace a odkaz, který vám zobrazí (po kliknutí) možnost zadání vašeho nového hesla. Po jeho zadání přejděte zpět na www.slever.cz a přihlaste se.

4. Jak mohu získat dnešní nabídku ?

Klikněte na  tlačítko KOUPIT. Ve chvíli, kdy o nabídku projeví zájem minimální dohodnutý počet zájemců zašleme vám na email kupón, který si můžete vytisknout pro čerpání slevy. Pokud nabídka nedosáhne minimálního počtu zájemců, nikdo nedostane nabídku (a případné uhrazené peníze sjou vráceny zpět), takže pozvěte co nejvíc známých, abyste se ujistili, že nabídku dostanete.

5. Co se stane, když nabídka nedosáhne požadovaného počtu zájemců?

Nabídka se zruší a peníze jsou vám vráceny zpět. Vše je bez rizika.

6. Musím použít svůj kupón ve stejný den, kdy si ho koupím?

Zpravidla nikoliv. Každý kupón má svoji platnost od - do.

7. Koupil jsem si váš kupón. Jak ho mohu využít?

Jakmile je akce zaplacená a aktivována pošleme vám na zadaný email Váš kupón. Návod jak jej využít je přímo na něm.

8. Mohu koupit váš slevový kupón pro někoho jako dárek?

Ano, podrobný postup je uveden v bodě 12.

9. V případě, že nevyužiji plnou hodnotu kupónu při první návštěvě, mohu ho využít později?

Ne. Pokud není v podmínkách stanoveno jinak nedostanete zpátky drobné peníze nebo jiný druh kompenzace (třeba formou kupónu atd.) za zbývající nevyužitou hodnotu kupónu. Můžete si ale přivést známé a podělit se.

10. Je moje objednávka při platbě převodem na účet nebo službou PayPal závazná?

Ano, vaše objednávka je závazná a jste povinen ji při aktivaci slevy (tj. při dosažení minimálního stanoveného počtu zájemců, o kterém budete informováni emailem) zaplatit převodem nejpozději následující pracovní den. V opačném případě bude Váš email pro další využívání služeb Slever.cz zablokován, abychom zamezili zneužívání systému a neznevýhodňovali firmy, které slevu nabízí.

11. Zaplatil/a jsem kupón, ale zatím mi nepřišel.

Záleží na způsobu úhrady kupónu.

Při platbě převodem trvá připsání úhrady na náš účet až 2 dny v závislosti na typu banky. Po obdržení platby je platba spárována s objednávkou a automaticky zaslán email na vaši adresu (která byla uvedena pŕi nákupu kupónu) s odkazem na stažení kupónu ve formátu pdf.

Při platbě pomocí PayPal je kupón spárován a email odeslan ještě ten den.

V případě, že vám po této době kupón nepřijde emailem zkontrolujte prosím složku pro spam (v závislosti na nastavení emailového klienta sem může email spadnout).

Další možností jak si kupón stáhnout je se přihlásit do vašeho profilu na www.slever.cz.

To učiníte tak, že kliknete na tlačítko Přihlásit v pravém horním rohu, zadáte váš email (použitý při objednávce) a heslo, které vám bylo zasláno po dokončení objednávky (Pokud jej nemáte stačí kliknout na zapomenuté heslo a zadat váš email. Heslo vám bude zasláno na váš email). Zde naleznete přehled svých objednaných a zaplacených kupónů a můžete si je také stáhnout.

Pokud nefunguje ani jedna z výše uvedených variant kontaktujte nás prosím na +420 245 007 069 nebo slever@slever.cz abychom vám pomohli při řešení situace.

12. Dárkový poukaz

Pokud vám nevyhovuje stávající podoba poukazu můžete si jej k různým příležitostem upravit.

Jak na to:

  • přihlaste se do vašeho účtu na www.slever.cz (viz bod 2.)
  • po přihlášení hned uvidíte odkaz na vytvoření dárkového poukazu - klikněte
  • uvidíte formulář, kam přepište údaje z vašeho originálního poukazu
  • klikněte na Odeslat
  • vygeneruje se vám poukaz ve formátu pdf, který si uložte do vašeho počítače
  • poukaz poté můžete darovat

Pro jednoduchost uvádíme adresu pro vytvoření dárkového poukazu i zde: Vytvořit dárkový poukaz (další postup je dle výše uvedeného návodu)

13. Jak stornovat poukaz

Návod na storno poukazu je uvedeno v obchodních podmínkách serveru zde http://www.slever.cz/obchodni-podminky

14. Jak fungují kredity

Podívejte se jak můžete sbírat a využívat kredity za vaše nákupy. http://www.slever.cz/kredity/

15. Platba akce zaměstnavatelem

Jak postupovat v momentě kdy vaši akci hradí zaměstnavatel (FKSP)

  • vytvořit objednávku dané akce na Slever.cz
  • jako způsob platby vyberte FKSP a vyplňte fakturační údaje vašeho zaměstnavatele
  • pokud možnost platby přes FKSP nevidíte, odeberte z košíku objednávky ostatních pobytů
  • žádost o fakturu budu předána pokytovateli slevy, který vám zašle platební údaje
  • po uhrazení budete automaticky informováni a získáte od nás poukaz pro čerpání služeb

 

16. Jak postupovat při reklamaci:

  • kontaktovat písemně (emailem) Slever.cz
  • napsat pokud možno detailní popis Vaší nespokojenosti
  • my poté kontaktujeme klienta pro poskytnutí vyjádření
  • posoudíme reklamaci (nejdéle do 30 dnů) a buď je uznána jako oprávněná nebo neoprávněná (dojde k faktickému posouzení obsahu poukazu a obsahu poskytnutých služeb)
  • pokud je reklamace uznána jsou vám vráceny finanční prostředky na Váš účet (zpravidla do 7 pracovních dnů od posouzení reklamace)